Pigg och på bra humör

Trots att jag kom sent i säng igår, och trots att Simon har varit orolig inatt, är jag faktiskt pigg och på bra humör denna morgon. Elias och jag har just tagit en dusch och nu leker han uppe på sitt rum med sina bilar medan jag ska unna mig en förmiddagskaffe. Simon ligger bredvid mig i soffan och leker med en mjukiselefant. Det är skönt med sådana här stunder.   :)

Ute idag är det åter grått och trist, så vi får se vad vi hittar på. Vi borde ta oss ut på lite stenjakt, så jag hoppas vädret blir lite bättre snart. Nu som sagt, lite kaffe.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!