Mitt i allt.....

Mitt i allt dammsugande kom jag på att det faktiskt är söndag och att man kanske inte ska städa på söndagar. Hmmm.... Men, det är så stökigt uppe i sovrummen så jag måste röja och städa. Elias och gubbsingen är fortfarande ute och donar och då kan jag lika gärna dona på här inne. Elias har lärt sig vad en vinkelhake är och då gubbsingen är bra på att glömma bort var han har lagt saker och ting så hittar Elias varannan gång vinkelhaken när de letar. Han har roligt ute, Elias.   :)

Nu, städa vidare innan vi alla tar en myskväll.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!