Inte för att jag är så mycket......

Inte för att jag är så mycket piggare nu, men åh så skönt det var att sova lunch med småkillarna. Elias och jag gick och lade oss klockan ett, lite sent för hans del men så blev det, och sedan har vi sovit i 2 1/2-timma. Så jätteskönt, även om jag har frusit under mitt duntäcke. Gubbsingen kom upp med Simon när han blev hungrig, som åt liggandes bredvid mig och somnade till slut han med. Det innebär att även gubbsingen har fått lite egentid vilket han uppskattar. Alla glada.

Nu ska jag bara vara under eftermiddagen och inte göra så mycket alls. Simon ligger och gymmar i babygymmet just nu, så antingen lägger jag mig bredvid honom på golvet så att han får lite sällskap, eller så blir det soffan. Så är läget här hemma.


Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!