Imorse steg.....

Imorse steg gubbsingen upp med småkillarna och jag fick sova en timma extra. I och för sig hade jag redan vid fem-tiden, vintertid, varit upp med Simon för blöjbyte då han som vanligt uträttade sina morgonbehov och inte brydde sig om att vi skulle ställa om klockan. Det är dock tur att jag relativt lätt kan somna om, men trots en timma extra var jag tyvärr inte alls utvilad då jag vaknade: i mina drömmar hade jag jagat Elias hela tiden då han sprang ut på gatan och lite överallt så jag var helt utmattad. Typiskt att man ska drömma en massa när man får chansen att sova ut.  

Nu är gubbsingen och Elias iväg till K-rauta för att köpa diverse som saknas till grindstolpen, och jag hoppas att den hinner bli färdig idag. Ute är det inte alls lika fint väder, så vi får se om allting kan bli gjort. Simon sover just nu och jag ska ta en danssväng med dammsugaren uppe tänkte jag. Annars ska vi bara vara idag.   :)

Ha en skön söndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!