Hur mycket kläder som helst

Stackars Elias. Idag när jag lämnade honom på dagis fick han på sig hur mycket kläder som helst så att han inte skulle frysa när de skulle vara ute. Jag satte på honom fleecejackan, som han alltid har på dagis, samt en regnjacka på den så att han kan leka fritt utan att bli blöt och smutsig. Det räckte tyckte jag. Men, Elias ville även ha sin andra fleecetröja på sig, så även den tog vi på honom. Stackarn. Han kommer definitivt inte att frysa, utan snarare bli alldeles för varm när han leker. Men, blir han svettig får han helt enkelt ta på sig en ny torr tröja när de kommer in sedan. Det är även lite enklare att ta av honom fleecetröjan när han blir varm, än att börja ta på honom mer kläder när han fryser. Jag hoppas att det går bra i alla fall, och måste säga att det är klurigt hur mycket kläder man ska klä på barn nu när det är runt 5grader på morgnarna.

Här hemma går vi runt i myskläder och bara är, Simon och jag. Simon är lite smått förkyld så vi håller oss här idag.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!