Hmmm.... ibland händer det......

Hmmm.... ibland händer det saker i vår säng utan att jag märker någonting utav det. När Simon inatt vaknade efter klockan tre för att äta, upptäckte jag att det inte alls var gubbsingen som låg i sängen bredvid mig, utan Elias. Gubbsingen hade, stackarn, fått gå och lägga sig i Elias säng då det blivit för trångt i sängen när Elias kom och bredde ut sig. Tydligen brer jag också ut mig mycket när jag sover, och kombinationen Elias och jag utsträckta i sängen är ingen höjdare för gubbsingen. Så, istället har jag sovit med Elias inatt. Mysigt det också, men inte riktigt samma sak.   :)

Nu har vi ätit frukost här hemma och om ett tag ska Elias iväg till dagis. Simon och jag ska nog försöka ta oss iväg BVC en sväng för lite vägning, sedan handla lite mat och diverse som behövs hem. Det är planen.

Ha en bra onsdag!
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!