Totalt missat

Det är första advent om en vecka! Jösses. Har jag totalt missat. Jag vet inte vad det är, men jag har varit helt inställd på att det är läääänge kvar till advent och jul, men det är det inte. November-månad är snart slut och sedan är det december. Det är verkligen dags att börja städa på allvar (även om det är det vi gör mest hela tiden känns det som) och börja tänka på pynt och klappar. Det positiva i det hela är att det faktiskt bara är en vecka kvar till första advent. En vecka - sedan blir det adventsstakar i fönstren, pepparkaksdeg, lussekatter, samt mys med glögg om kvällarna. Åh, så jag längtar!!!   ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är vi två som inte är helt med. trodde att det var två veckor kvar, blir till att börja baka nästa helg. Finns ju inte så mycket tid i veckorna nu när jag börjar jobba igen. har inte helt fattat än att jag inte ska vara hemma med mina gobitar morgon.

2011-11-20 @ 20:05:17

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!