En bra och mysig dag

Det har varit en bra och mysig dag idag. Skönt att det finns sådana också. Huvudvärken jag hade imorse försvann efter en Alvedon vilket har inneburit att jag orkat med mer idag. Visst har jag även fått ta en dust med Elias, och visst har både han och Simon gnällt lite, men inte alls lika mycket som annars. Simon har gnällt mest för att påminna om att han vill ha en ny blöja, eller för att tala om att han är hungrig, eller trött. Sedan har jag hunnit med fika på förmiddagen, samt en tur hem till Madde med -e på eftermiddagen. Som alltid var det kul att träffa och ta en kaffe med Madde och Elin, och Elias lekte och hade det jätteroligt med Meja. Riktigt uppspelt blev han av att spela TV-spel hos Meja och tycker nu att det är jättekul.

Nu sover småkillarna, och gubbsingen och jag ska fixa lite inför morgondagen då vi åter far iväg till mina kära föräldrar. Ett himla farande blir det, men så är det ibland.   :)

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!