Ute och krattat löv

Är helt slut. Elias och jag har varit ute och krattat löv här hemma då risken för snö är stor snart. I och för sig ska det bli mysigt med ett fint snötäcke så att det lyser upp, men då vill jag att vi har hunnit kratta undan löven samt städat undan det som behövs på gården. Nu har Elias och jag i alla fall gjort en insats och kommit en liten bit på vägen. Jag tror dock att Simon valde den bästa sysslan: att sova skönt i vagnen under tiden vi kämpade.   :)










Tyvärr blir det så snabbt mörkt nu för tiden, så tillslut fick vi ge oss till Elias stora glädje. Om vädret tillåter fortsätter vi imorgon. Nu ska vi värma oss och mysa i soffan en stund. 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!