Uppe

Tidigt onsdag morgon och jag är uppe. Inte riktigt vaken, men uppe i alla fall. Igår kväll kom vi hem sent, och det tog även tid innan vi kom i säng, gubbsingen och jag, då vi hade mycket att prata om då vi inte har sett under hela helgen. Anledningen till att jag inte sover nu är att Simon vaknade till och satte igång och pratade och pratade och pratade för en stund sedan, och lagom till att jag var uppe somnade han om. Rackarn! I samma veva intog Elias min plats i sängen, och det är viktigare att han somnar om och får sova en stund till så att han orkar med dagen.

Så, nu ska jag ta mig en morgonkaffe och se när solen stiger upp och dagen vaknar till liv. Kanske vaknar till jag med? Ha en bra onsdag!  :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!