Stan och lunch ute

Då har gubbsingen och jag varit in till stan en sväng för att kika på 6månaders-korten vi tog på Simon för några veckor sedan på Gimlins. Det är alltid svårt att bestämma vilka kort man ska ha, speciellt när så många är bra, men tillslut lyckades vi få till det. Ska bli kul att få hem korten så småningom och sedan gäller det bara att hitta en vägg att hänga upp dem på. Simon var givetvis med han också, och stod mest och hoppade antingen i min famn, eller hängde med sin pappa.   :)



Efter att ha varit till Gimlins, och då det var lunchdags, gick vi faktiskt ut och åt. Det var jättelänge sedan gubbsingen och jag var ute, och då gubbsingen var sugen på sushi blev det det. Sushi på restaurang Sushi. En liten restaurang (undrar om man kan kalla det en restaurang?) men ändå mysig. Till och med jag har smakat en bit idag! Riktigt stort! Simon sov sig igenom hela lunchen, vilket gav mig och gubbsingen egentid ihop. Riktigt mysigt.   :)





Så, riktigt lyxigt blev det idag med stan och lunch ute. Me like!   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!