Onsdagmorgon idag

Onsdagmorgon idag. En bra morgon, tror jag. Det finns helt klart fördelar med att få sova elva timmar, trots små avbrott då Simon vill äta. Jag känner mig faktiskt utvilad och lugn, vilket jag inte riktigt gjort på länge. Den stora nackdelen med att sova så länge är att jag får gå och lägga mig vid åtta-tiden på kvällen, när jag lägger Simon, och det innebär att jag inte hinner få tid att bara vara med gubbsingen. Idag ska han även fara iväg på en tredagars-resa, vilket innebär att vi inte kommer att ses på några dagar. Längtar till på fredag redan!

Nu ska vi ta tag i dagen här hemma; Elias ska väckas, frukost ska fixas, småkillarna ska kläs på och allt det där andra. Sedan ska Elias iväg till dagis för sista dagen denna vecka, och Simon och jag måste iväg och uträtta små ärenden på stan. Men först, som vanligt, kaffe.

Ha en bra dag!   :)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!