Ny dag och nya uppgifter

Då är det en ny dag och nya uppgifter att ta tag i här hemma. Igår kväll hann gubbsingen och jag med att umgås endast en liten stund innan en bekant kom förbi. Men, under tiden de satt och pratade förberedde jag adventskalendern till Elias och ikväll är det inslagning av små klappar som gäller. Har även en massa saker i huvudet som ska fixas, och jag borde nog skriva en låååång lista så att det bara är att bocka av allting allteftersom, och så att ingenting glöms bort. 

Så, idag blir det lite fix och trix här hemma och om det inte är allt för hemskt kallt väder ikväll blir det nog lite julmarknad för småkillarna och mig.  :)
Ha en bra tisdag! 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!