Lite motvind

Känns som att jag jobbar i lite motvind här hemma.  :)    

Jag går och plockar och donar i exempelvis köket, och då går Elias och plockar och donar i vardagsrummet. När jag väl kommer in i vardagsrummet står en hög med hans böcker på fotpallen, en annan hög på vardagsrumsbordet, medan bilarna är parkerade mitt på golvet. Jag får givetvis heller inte plocka undan sakerna, ställa tillbaka dem där de ska vara, då han håller på att städa.

Om jag donar uppe och sedan kommer ner, har Elias donat i köket och plockat fram våra matlådor, dukat fram dem på bordet och tycker att det är dags att äta lite. Jag kan meddela att jag idag har ätit glass med smör i.

Nu sover dock båda småkillarna så jag ska försöka hinna med att plocka undan saker så att jag i alla fall inte snubblar på dem. Jag antar att Elias, när han väl vaknat, vill fortsätta dona och vi får se vad det blir nästa gång. Söte kille.   :) 

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!