Lämnat Elias på dagis




Måndag och en ny vecka. Nu på morgonen har Simon och jag varit iväg och lämnat Elias på dagis, som vanligt. Just nu mellanlandar vi hemma så att jag kan få i mig frukost då jag inte hann med detta tidigare, och snart bär det av till ICA Maxi. Blev lite ekonomisk av mig igår då tanken var att vi skulle handla då. Men, jag hann läsa veckans erbjudanden från ICA Maxi och konstaterade att jag kan vänta en dag med att handla så att jag kan köpa på mig blöjor lite billigare. Jag gillar verkligen när de har erbjudanden på varor som det går åt mycket av, och blöjor kostar ändå en del så jag tar tacksamt emot varje krona jag kan spara.   ;)

Nu, lite morgonkaffe och sedan iväg. Ha en bra måndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!