Glögg

Kan det vara så att glögg är lösningen?!?!




Imorse när jag vaknade upp, efter att ha sovit nästan hela natten då Simon har haft en bra natt, var jag fortfarande på dåligt humör. Igår var jag mest ledsen och arg, imorse bara arg. Jag kände genast att jag inte alls hade ork eller lust med krångel under morgonrutinerna med Elias, och han måste ha känt det och krånglade och tjatade då givetvis hur mycket som helst. I duschen, fortfarande arg, funderade jag på vad som skulle få mig på bättre humör då jag inte vill vara arg, speciellt inte nu när det är så mysigt med allt. Tyvärr kunde jag inte komma på någonting alls då det kändes som att glädjen fanns någonstans nere vid fotknölarna, och då har den en bra bit att arbeta sig upp igen. Men!!! Efter att gubbsingen skjutsat Elias till dagis bjöd han på lite glögg här hemma (som vi skulle ha myst med igår) och jag känner mig mycket gladare efter det. Det är gott med glögg, och tydligen blir man på bra myshumör av det också.   :)

Så, jag mår redan mycket bättre! Jätteskönt! Det finns hopp. Ha en bra måndag ni också!!!  :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: Lilla My

Lilla gumman, ta en kopp till med glögg, och ta ett djupt andetag och så sakta blås ut allt (dåliga humöret oxå).Ha en bra dag,säckvis med kamisar,juletider som det är.

2011-11-28 @ 11:18:39

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!