Fredagkväll

Då är det fredagkväll. Dagen har gått fort och Elias och jag har tvättat tre fönster (i köket), samt satt upp julgardiner. Vissa traditioner håller jag väldigt hårt i, och att tända adventsljusstakarna i fönstret på första advent är en sådan. (Gubbsingen tycker jag överdriver men låter mig hållas, vilket jag är tacksam för.) De får inte tändas tidigare. Inget fusk här inte.   ;)   Men, att fixa gardinerna redan nu, så att det inte behöver bli så stressigt imorgonkväll, så långt kan jag sträcka mig. Känns i alla fall jätteskönt att få det gjort, och förhoppningsvis kan vi pyssla vidare imorgon och på söndag. 

Småkillarna sover nu och gubbsingen och jag ska unna oss en filmkväll. Var jättelänge sedan. Får se om det blir action eller komedi. Ha en skön fredagkväll!  
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!