En kort promenad i skogen

Simon brukar sova en stund på förmiddagen och jag har tyckt att han sover en alldels för kort stund då han sover ca 30min. Så, i förmiddags när jag lade ner Simon för att sova en stund räknade jag med att han skulle sova i 30min och att jag under den tiden skulle göra mig och Elias redo så att vi kunde ge oss ut och få frisk luft. Men, Elias och jag fick snällt vänta över en timma då Simon valde att ta sig en ordentlig förmiddagslur. 

Vi hann i alla fall med en kort promenad i skogen och det var jätteskönt att komma ut. I denna skog lekte vi hur mycket som helst när vi var barn, och jag försökte känna igen mig och hitta så enkelt jag gjorde en gång i tiden, men det var omöjligt. Antingen är det minnet som sviker, eller så är det det att de har avverkat en del av skogen och den därmed har förändrats. Elias tyckte i alla fall att det var lite spännande att gå i skogen, och det måste vi göra fler gånger. Nästa gång måste dock Simon följa med i selen då det finns ett och annat hinder att sig över i skogen, både för mig och Elias. Den lilla bron som vi en gång som barn sprang över gick inte alls att använda. Men, ut i skogen kom vi och frisk luft fick vi - det är huvudsaken.   :)  






Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!