Det är så skönt att träffa.....

Det är så skönt att träffa sina vänner och bara sitta och prata. Idag har jag och småkillarna varit iväg till Elin på fika och det var jättelänge sedan vi sågs. Alldeles för länge sedan. Medan vi satt och pratade lekte Elias med Filippa, som är så jättesnäll och duktig med Elias. Det är kul att se dem busa. Simon hann med att både gnälla och sedan sova under tiden vi var där. Jag blir alltid så stressad när Simon, och när Elias var liten, gnäller och skriker då det inte alls är roligt att lyssna på. Det är tur att jag har förstående vänner.    ;)

Apropå Simon så har han blivit väldigt känslig för folk. Det har aldrig tidigare varit problem att lämna honom till någon så att jag exempelvis kan ta av mig jackan, gå på toaletten eller något liknande. Nu, både när jag hälsade på på jobbet och idag, har han blivit jätteledsen och börjat gråta stora tårar när han förstått att han har hamnat hos någon annan. Vet inte om det är nu han smått förstår att vi är olika personer och att jag kan försvinna ibland? Måste läsa på lite om det där. Hoppas i alla fall att det går över snart även om Simon är jättesöt när han blir så där ledsen. 

Hursom, Tack snälla Elin för en trevlig pratstund idag! Var precis det jag behövde. Och, vi måste ses oftare!!!! 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!