Årets julbock blir ett isblock

Läser Aftonbladet och ser att julbocken åter står på sin plats och att den i år ska skyddas genom att bli ett isblock. Stackarn. Men, å andra sidan är det bra att de försöker skydda den. Flammedlet de har skyddat bocken med tidigare år framställs inte längre, om jag har förstått det rätt, då företaget har gått i konkurs. Lite synd tycker jag då det var en bra produkt och idé. Så, nu blir bocken is istället. Jag kan inte låta bli att tycka att bocken är fin, och varje gång jag passerar den myser jag. Hoppas den klarar sig i år.   :)




Måste dock hålla med om att bocken aldrig hade blivit känd om den inte hade brunnit ner varje år. Så, om den ska brinna ner kan den väl göra det på juldagen!?!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!