Vart tar dagarna vägen?

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen? Det är redan lördag eftermiddag och tiden har runnit iväg helt idag. Det blev en skön lång frukost imorse, och efter det for jag, mamma och Elias iväg till ICA Maxi och handlade mat. Min snälla snälla pappa har tagit sig an min lilla Citroën idag, tvättat och vaxat den så att den snart kan säljas. Efter åter en lite sen, men god lång lunch, är alla ute och jag håller på här inne och förbereder middagen ikväll lite, samt ska plocka med diverse också. 

När det gäller knytet så har den inte signalerat alls att den ska komma, så vi fortsätter att vänta och se. Har fått veta att gubbsingen drog över två dagar, när han var väntad, och att jag drog över åtta dagar. Med andra ord får vi fortsätta vänta, speciellt om knytet är något som oss.   ;) 

Bye!



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!