Sovit.

Efter att jag intog soffan vid tio-tiden i förmiddags, har jag i stort sett bott kvar där idag. Jag vet inte om det är gårdagens springande på stan och/eller söndagens pysslande på dagis som tagit ut som rätt, men trött har jag varit och sovit har jag gjort. I massor. Ändå är jag fortfarande trött....

Nu är det snart läggdags för Elias och tillsammans med honom går nog vi och lägger oss också. Även gubbsingen är trött idag efter att ha jobbat hela dagen, så vi passar på att ta en tidig kväll. Vi är inne på övertid fem dagar idag, och det är nog smart att sova mycket och samla så mycket kraft som möjligt nu.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!