Tidigare idag hörde.....

Tidigare idag hörde Madde med -e av sig och bjöd in oss på grillkväll hemma hos dem. Åh, så kul att hitta på något tycker jag och att träffa kompisarna. Så, snart ska vi åka dit och Elias ska få leka lite med Meja vilket han har sett fram emot hela dagen. Gubbsingen och jag har dealat om hur många öl han får dricka ikväll, för.... vad är en grillkväll utan öl till!?!?! Tror nog att även jag ska ta en, det är så gott! 

Sedan kan jag konstatera att jag inte var vaken i förmiddags när jag skrev förra inlägget. Det är bra att ni finns där ute som håller ordning på mig och snällt talar om vilken veckodag det är. Tack, snälla Johanna!   ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!