Storfrämmat.

Idag har Elias och jag haft storfrämmat! Precis när vi skulle åka iväg till ÖppnaFörskolan på förmiddagen plingade det på dörren och gubbsingens faster Ruth och make Olav kom på besök. Helt oväntat. (De bor 33mil härifrån.) Men åh, så kul det var att träffa dem. Jag gillar Ruth och Olav jättemycket och jag tror inte vi har träffat dem sedan förra sommaren. Jag ser verkligen fram emot att spendera tid i stugan i sommar, och sitta hos dem i deras stuga och lyssna till alla Olavs historier. Han har varit med om mycket, den mannen, och är så rusktigt duktig på att berätta.   :)   Synd var bara att gubbsingen just idag hade fullbokat med jobb och möten, så han missade besöket.

Då Ruth och Olav var på genomresa stannade de bara till på en förmiddagskaffe, och när de åkte vidare trampade Elias och jag iväg till ÖppnaFörskolan så att Elias skulle få hinna leka av sig lite. Nu ligger Elias och sover lunch sött i sin säng, och jag ska inta soffan och ta igen mig jag med.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!