Sitter och väntar.

Det är fredagkväll. Elias sover och gubbsingen och jag sitter och väntar på att mina föräldrar ska dyka upp. Tyvärr är jag så trött så jag kommer inte bli långvarig ikväll, utan får ta igen det och vara sällskaplig imorgon istället.

Elias och jag har inte gjort mycket alls idag, ändå har dagen på något sätt försvunnit. Om inte knytet bestämmer sig för att komma imorgon ska jag försöka städa här hemma, eller baka bullar, eller både och. När knytet väl kommit är det sedan bara att komma och hälsa på, vi har fika att bjuda på.   :) 

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!