Planterat lite blommor.

Idag, på eftermiddagen, har Elias och jag planterat lite blommor som jag hade köpt. Först var Elias inte alls med på att blommorna skulle ner i blomlådan, men sedan hjälpte han till att ösa jord för fulla muggar. Ännu roligare var det nog att vattna blommorna sedan, och jag hoppas att de överlever översvämningen de var med om.    ;)







Nu blir det sängen och sova. Är åter trött och slut i kroppen. Jag älskar att vara gravid och rund, men tycker inte alls om att ha ont i fogarna och vara så stel som jag är. Speciellt inte när jag inte kan leka med Elias som jag skulle vilja göra. Jag känner av fogarna mer denna gång, jämfört med när vi väntade Elias, men jag vet inte om det beror på att jag har mer ont denna gång eller det att jag kunde vila när jag behövde förra gången och inte behövde passa upp en annan liten individ som kräver sin tid. Men, det är som det är och jag får helt enkelt göra det bästa - vilket är sova nu.   :)

Nighty-Night! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade oxå mycket värre foglossningar med Irma än med Dante, nästan så illa att jag skulle bli sjukskriven men eftersom jag var föräldraledig med Dante så fanns inte det ekonomiska alternativet!

2011-05-12 @ 06:02:02
URL: http://busenochgrodan.blogspot.com

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!