Övertid fyra dagar nu.

Det är måndagen den 23maj och vi är inne på övertid fyra dagar nu.

Under förmiddagen idag har jag varit förbi jobbet en sväng och lämnat papper att fylla i från Försäkringskassan då jag inte hann med det förra veckan. Sedan var det skönt att sitta och prata och ta en kaffe med mina arbetskamrater, jag saknar dem.

Efter turen till jobbet åkte jag ner på stan och shoppade några småsaker som behövs denna vecka. (Det är födelsedag och morsdag på gång och då jag inte vet när vi kommer att fara in till förlossningen är det kanske bra att få vissa saker gjorda redan nu.) Hittade även ett par arbetshandskar till Elias på Åhléns och kunde inte låta bli att köpa dem då han också vill ha ett par på sig precis som sin pappa, när han jobbar ute på gården. Får se vad han säger när han får dem. Jag tycker de är jättesöta.   :)




Nu, lite snabbvila innan det är dags att hämta Elias på dagis. Sedan får vi se vad vi gör i eftermiddag.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!