Fortsätta pyssla här hemma.

Igår kväll kämpade jag med att städa ur det värsta ur vårt sovrum, jag dammsög och torkade golv. Var jätteskönt att komma så långt som jag gjorde, även om jag var helt slut efteråt. Nu är det i stort sett bara tvätten kvar som ska sorteras och strykas. Det bästa var nog att få barnsängen på plats, även om Elias urvuxna kläder ligger i och ska vikas undan. Men, det i jämförelse med att städa känns mycket enklare att ta tag i.

Hur som, gubbsingen och jag har fått en enda present till knytet. En present vi fick redan i januari. Nu, när det är dags att ta den i bruk, kan jag inte hitta den!!!!!! Jag letade och letade igår, jag har fortsatt leta nu på morgonen, men jag vet inte var jag har lagt den. Suck..... Jag får fortsätta mina efterforskningar här hemma under dagen och hoppas att jag hittar den.

Idag ska jag fortsätta pyssla här hemma, och vi får se om Elias vill pyssla han också, eller om han hellre vill leka ute. Det är jättefint väder, så lek ute bör det bli på något sätt. Men, nu till Öppna Förskolan.   :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!