Morgonkaffe till Solsidan.

Torsdag morgon och gubbsingen och jag har börjat dagen med morgonkaffe till serien Solsidan. Avslappnat och mysigt. Måste erkänna att serien faktiskt är kul, samtidigt som jag blir jätteirriterad på grannen Ove Sundberg. Åh, vilken jobbig människa!!!! Nu förstår jag vad mina kollegor på jobbet har suckat om när vi tidigare har pratat om serien.   ;)

Nu ska jag ge mig iväg till stan en sväng för att fixa lite diverse som behöver fixas. Sedan är det den 19maj idag, så jag borde gå i trappor mycket, och städa, och tvätta fönster, och baka, och skura golv kanske.....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!