Just nu är mina killar.....

Just nu är mina killar ute och klipper gräsmattan, och jag har faktiskt suttit i solen en stund jag också. Det är verkligen skönt att vara ute när det är så fint väder, och så länge Elias kan underhålla sig själv och jag kan sitta ner så går det bra. Just idag roade sig Elias med att plocka maskrosor på gräsmattan och fyllde sin egen skottkärra med det han hittade, för att sedan flytta över allt i sin hink, som han i sin tur sedan placerade i skottkärran. Bra att han hittar på saker att göra ibland!   ;)  



Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!