Det är snart dags för.....

Jag vet inte vad jag gjorde igår eftermiddag, men inte hann jag med att skriva något här. Sedan sov jag hela kvällen då jag var trött. Dagen bara försvann.  

Nu är det ny vecka, måndagen den 30maj. Det är snart dags för gubbsingen och mig att åka in på ytterligare en kontroll på förlossningen. Jag hoppas vi får ett igångsättningsdatum, eller vad det nu kan bli, jättesnart så att vi får träffa vårt knyte. Det är dags för det, tycker jag. Först ska Elias iväg till dagis bara, och jag packa med mig det som behövs.

Ha en bra vecka! Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Rebecka i 6C :)

I klass 6C är vi jättenyfikna! Hoppas den kommer snart :D

2011-05-30 @ 16:14:58

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!