Det är onsdag.....

Det är onsdag förmiddag och Elias och jag ska ta oss en liten sväng till stan alldeles straxt. Egentligen hade jag velat svänga förbi BarnensHus och hämta ut ett Baby-paket och en blöjhink som väntar på mig, men då vår skrivare här hemma protesterar och jag därmed inte kan skriva ut kvittot så går det inte. Så, det får bli en sväng till Plantagen och ICA Maxi. Jag vet inte varför, men jag tycker om att strosa runt på ICA Maxi och kika. Vad gör man inte för att fördriva tiden lite.    :)

Vad vi annars ska hitta på idag vet jag inte riktigt. Elias har pratat om bollhavet, så vi får se om det bir en tur dit idag. Eller, så blir det lek ute hemma. Tyvärr har ÖppnaFörskolan redan tagit semester, annars hade det varit ett givet alternativ.

Nu först ska jag hänga upp lite tvätt så det får torka ute (älskar lukten på kläderna när de torkat ute), sedan blir det stan. Och nej, inga känningar alls av knytet än, trots övertid sex dagar idag.  
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!