Dags för oss att åka hem igen.

Det är kväll, gubbsingen är tillbaka från Lidköping (och inte Jönköping som jag var på väg att skicka honom till) och det är dags för oss att åka hem igen. Jag hade gärna velat stanna kvar ytterligare några dagar, men vi behöver åka hem då gubbsingen har en massa jobb och det är bra att hålla sig nära hemmet. Dessutom har vi bokat upp mina föräldrar så de kommer till oss redan nästa helg, och då får Elias fortsätta leka med sin mummu och ukki.

I eftermiddags hann vi hälsa på mina morföräldrar också, och de blev jätteglada över att få leka en stund med Elias. Det är synd att barn är så blyga i början, och när de väl kommer igång med lek och bus så är det ofta dags att åka hem. Hur som, fick Elias busa en hel del och han kommer troligtvis att slockna i bilen ganska snart när vi börjar åka hemåt. Mina stackars morföräldrar, speciellt morfar, kommer säkert att han ont i kroppen efter att ha krypit runt på golvet och lekt kurragömma och busat med Elias, men jag hoppas han är glad ändå.   :)

Nu som sagt, hemåt igen.
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!