Då har min mammaledighet börjat!

Då har min mammaledighet börjat. Och, den fick bästa möjliga start: gubbsingen gick upp med vår lille kille på morgonen så att jag fick börja med lite sovmorgon. Dessutom har jag sovit jätteskönt inatt, så jag är utvilad. Underbart!  :)

Elias är iväg och leker några timmar på dagis nu, han har påbörjat sina 15timmars-veckor. Nu återstår frågan vad jag ska göra idag. Hmmm..... Inte det att det inte finns saker att göra här hemma, för det gör det. Men, i vilket hörn ska jag börja? Vad är viktigast? Hmmm.... Jag fick faktiskt en liten present av mina kollegor när jag gick hem, och jag undrar om inte den är helt perfekt att ta tag i...? Jopp, det blir soffan och en nostalgitripp:






Ha en bra vecka! Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!