Åter igen tog Elias och jag......

Åter igen tog Elias och jag sovmorgon och vaknade 08.20. (Gubbsingen hade redan åkt till jobbet.) Det är så jätteskönt att sova ut, men jag blir alltid stressad då vi ska hinna med vissa procedurer som frukost etc innan det är dags för dagis. Så, vi kom sent idag. Eller, Elias kom egentligen lagom till fruktstunden. De andra barnen hade just satt sig, så Elias kröp upp och satte sig på samma stol som en av de större tjejerna, som inte alls hade något emot att ha Elias där. Var lite kul att se. Det är en riktigt mysig barngrupp han går i, Elias.  :)

Nu ska jag ta mig en morgonkaffe i soffan och vila lite till, sedan måste det dammsugas och diskas här hemma. Får se om jag varvar städ och plock med en bra film idag kanske.  

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!