En promenad till affären.

Ja just ja..... det var så det var..... Så smått börjar vissa saker komma tillbaka. Idag har jag och killarna tagit oss en promenad till affären och handlat lite mat. Elias och jag hade en varsin vagn och det gick jättebra att handla mat. Elias skötte sig och var nog lite stolt över att få plocka yoghurt, mjölk och diverse i sin vagn. Efter att ha betalat lade jag som vanligt matkassen och äggen i korgen under vagnen, och när vi väl kom hem och jag lastade ur vagnen fick jag en deja vu-känsla. Precis det där gjorde jag nästan dagligen när jag var mammaledig med Elias: tog en promenad, stannade till på affären, köpte med mig lite diverse hem, lade sakerna i korgen under vagnen, och packade sedan ur allt hemma innan jag tog Elias. Och, det är så vi kommer att ha det under hösten, jag och killarna. Jag ser fram emot det, en trevlig liten vana.    :)
 


Inte lätt med vädret dock nu. Vi tog på Elias regnjacka då det småduggade när vi gick till affären. Mössan valde han själv. När vi väl hade handlat färdig och kom ut var molnen totalt väck, solen sken och det var jättevarmt. Stackarn fick ta av sig allt för att inte svettas. Imorgon blir det ny promenad.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!