Imorse vaknade jag till och.....

Imorse vaknade jag till och kände mig riktigt utvilad och pigg, tills jag kikade på klockan och såg att den var halv fem på morgonen. Då hade jag bara sovit i tre timmar då knytet hade svårt att komma till ro inför natten på grund av en jättebubblig mage. Stackars liten. Hursom, knytet och jag var uppe en liten sväng då han var hungrig och behövde ny blöja, och sedan har vi sovit till klockan åtta på morgonen. Jösses, vad det går åt blöjor nu också! Hur kan en liten få ur sig så mycket?!?!?!?!

Nu, när vi stigit upp är jag så jättetrött. Jag har helt varit inne på att knytet kommer att sova sina tre timmar, sedan äta lite, sedan fortsätta sova osv osv. Inte kom jag ihåg att det faktiskt tar ett antal dagar innan den rytmen infinner sig, det var det gubbsingen som påminde mig om. Så, de kommande dagarna kommer att vara lite si så där.

Nu har vi fått i oss frukost i alla fall, och Elias har fått ett paket av bebisen: en traktor som kan åka fram och tillbaka samt använda skopan. Lycka! Den traktorn har Elias lekt med nu på morgonen och bland annat kört sin napp i skopan. Bra att han sysselsätter sig själv.

Härnäst, fika i stugan så att knytet får träffa sin farmor. Efter lunch någon gång kommer sedan bror, Karin och deras Oskar och hälsar på. Ska bli jättekul att ha alla mina tre favoritkillar här på en och samma gång!!! (Alltså, Elias, knytet och Oskar.)    ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!