Babybag.

Igår när vi åkte hem plockade jag med mig en Babybag från BB. Jag tycker verkligen att det är jättebra att man får med sig prover, erbjudanden och smått och gott med sig hem när man fått barn. Så, idag har jag packat upp innehållet och mest glad blev jag för blöjorna som fanns med då de går åt mest hela tiden här hemma. I och för sig använder vi Libero här hemma, men ett extrapaket blöjor är ändå bra. Ikväll, när killarna somnat, ska jag sedan kika i Vi Föräldrar-tidningen som också följde med, och bodysarna ligger redan i tvättmaskinen så att knytet kan använda dem.





Har ytterligare ett paket på BarnensHus att hämta ut och ska försöka hinna göra det någon av de närmsta dagarna. Får se när det hinns med. Ja.... jag passar på att ta allt gratis som jag kan få tag på.    ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!