Simon och jag hämtade....

Simon och jag hämtade Elias på dagis idag. Åhh så vaaaaaaaarm det är ute!!!!!! Jag vill verkligen inte klaga på sommaren, solen och värmen, men det är jättevarmt!!! Minstingarna på dagis gick omkring i blöja ute, och jag skulle inte alls ha något emot att göra det jag med. (Så lite kläder på kroppen som möjligt just nu är det ultimata, och en pool hemma också.)

Lite roligt var i alla fall att en av dagisfröknarna utbrast "Men, jag tror jag ser dubbelt! Det är ju en liten Elias!" när hon såg Simon. Och, jag tycker att de är lika, våra killar. Bra det att den ena är ljus och den andra är mörk. Ska erkänna att det händer att jag säger Elias till Simon ibland.    :)
 





Simon är en vecka gammal idag. Lille knytet.
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka i 6C :)

ÅÅÅ, va sött! kommer du på skolavslutningen? hoppas det, vi ses!

2011-06-07 @ 20:17:27

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!