Nu är vi hemma från BB.

För tre timmar sedan åkte vi hem från BB. Gubbsingen och Elias kom och hämtade mig och knytet. I bilen på väg hem kikade jag i baksätet och insåg att vi verkligen hade två killar med där bak, som båda sov. Jag har inte alls vant mig vid tanken, eller faktumet, att vi är en stor familj nu. Stor i min värld alltså. Elias var, innan han somnade, jätteglad åt att inte sitta själv i baksätet även om knytet varken syntes eller hördes mycket.

Så, nu är vi hemma från BB i alla fall och bara är, försökter anpassa oss till den nya vardagen. Elias vill göra samma saker som knytet gör; får knytet en ny blöja så vill Elias ha en, ska knytet ligga i vagnen ska Elias göra det, ska knytet ligga i min famn ja då ska Elias också göra det. Så, nu ska Elias och jag inta soffan och han ska få vila i min famn. Söte store kille!   :)







Älskar mina killar!!!
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis till fina lilla Simon!! Jag träffade Paul och en stolt storebror på dagis härom dagen. Hoppas allt gick bra och att ni mår bra. Kram

2011-06-11 @ 22:16:17

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!