Man tycker att jag borde.....

Man tycker att jag borde ha lärt mig, så här efter två år med barn, men icke sa nicke. Å andra sidan var jag så jättetrött igår kväll så jag orkade helt enkelt inte. Idag är det nämligen meningen att jag och killarna ska åka ner till mina föräldrar så att de får träffa sin mummu och ukki i några dagar. (Gubbsingen ska få lite tid i hangaren med flygplanet.) Tanken från början var att vi ska åka nu vid lunch, så att killarna sover bort en stor del av tiden i bilen, men inte har vi (läs jag) hunnit packa färdigt inte. Som sagt, jag förstår nu att jag måste packa färdigt kvällen innan, och jag får helt enkelt börja göra det i framtiden. Första prövningen blir kanske när vi härnäst ska ut med husvagnen?

Idag blir det, hursom, färd ner så snart jag har packat färdigt och Elias vaknat samt fått i sig mellanmål. Ska bli spännande att se hur det går med en vaken Elias i bilen. Nu, fortsätta packa in i bilen.
 
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!