Igår åkte jag och.....

Igår åkte jag och mina killar ner till mina kära föräldrar, och spenderade sedan kvällen med släkten här. Det bjöds på grillat och prat, Elias fick fortsätta leka med sin kusin Oskar vilket givetvis var populärt, och Simon fick några små Välkommen till världen-presenter med gulliga kläder i. Tack snälla för dem!!!   






Idag har Elias och Oskar åter lekt och busat på förmiddagen fram till det att bror, Karin och Oskar skulle åka hem. Jag måste säga att det går vilt till när killarna sätter igång, de trissar varandra något otroligt. Det var en trött Elias som sov lunch ute i vagnen, i tre och en halv timma! Jag lät honom sova då jag antar att han behövde det. Nu under eftermiddagen har det dock varit en pigg kille som hjälpt sin mummu och ukki ute i trädgården. Det har burits stenar och vattnats blommor. Jag gillar smultronbänken och jordgubbstunnan mina föräldrar har. Dessutom har de köpte en liten bänk, som just nu står på altanen, där killarna kan sitta och fika i sommar. Elias ville inte ens fika med oss vid stora bordet utan satt för sig själv vid den lilla bänken i eftermiddags, så mycket gillar han den.   :)








Nu är det kväll och mina små killar sover, så jag säger också  
Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!