Det är pinsamt!

I vanliga fall försöker jag att inte skylla på saker och ting. Jag kan ge en förklaring till varför saker och ting blir som det blir, men skyller inte helst på något. Jag vet inte om det är någon egentlig skillnad på det, men jag tycker det. Nu dock skyller jag helt och hållet på mina små killar. Det är pinsamt! Det är över en vecka sedan jag lånade Stieg Larssons bok, och jag har bara hunnit läsa 26sidor i den! Men, jag hinner inte läsa! Tiden försvinner ändå och på kvällarna slocknar jag utan att någon behöver vagga mig. Att ta fram en bok då är inte ens ett alternativ. Jag är ingen matematiker alls, men om det tar en vecka att läsa 26sidor, och boken är på över 500sidor, så kommer jag aldrig bli klar med denna takt..... Rackarns.... och jag som så gärna hade velat läsa boken och sedan se filmen......    ;)

Bye! 

Kommentarer
Postat av: Susanne

tar tid att läsa när man har två små liv som tar all tid och när man väl kommer i säng vill man bara sova. Började med en bok förra sommaren och blev klar med den nu för någon vecka sedan. Annars brukar jag läsa typ en bok på två veckor.

2011-06-22 @ 16:50:14

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!