SodaStream-flaskor. ;)

Då är det tisdag och jag ska försöka ta mig iväg till jobbet ganska så snart. Har en del som jag måste hinna förbereda, och det bästa vore att hinna med det innan lektionerna börjar. Under dagarna uppkommer det alltid saker så allt det praktiskta hinns inte med.

Förresten, jag tror gubbsingen försöker lura mig.... Nej... Jag vet att gubbsingen försöker lura mig. Tricket är att försöka verka gå på det, men lura honom tillbaka. Så att det blir lite roligt. Igår kväll undrade nämligen gubbsingen vem utav oss det är som oftast fyller på våra SodaStream-flaskor och ställer dem i kylen. Jag hävdar då givetvis att det är jag och att det är därför jag påminner honom om att hjälpa till. Gubbsingen hävdar bestämt att det är han som oftast gör jobbet. Så, nu har vi satt upp en lapp på kylskåpet och ska dra ett streck för varje flaska vi fyller på. Småfjantigt? Ja, men ändå kul. Gubbsingen vet att jag är tävlingsinriktad och inte gärna förlorar. Och, visst fick han sin vilja igenom igår, det var jag som fyllde på flaskorna. Men, jag fyllde bara på två flaskor av tre, för att få en bra start. Så, inledningsvis leder jag och räknar med att ta hem segern utan att göra allt för mycket jobb. Let the game begin!    ;)

Nu, klä på sig och åka iväg till jobbet. Ha en bra dag!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Gubbsingen

Låt oss se. Antingen slipper jag fylla på flaskor i en månad eller så vinner jag vadet. Båda alternativen gör mig till vinnare, jag kan inte förlora! :)

2011-01-11 @ 22:29:50

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!