Igår kväll blev...

Igår kväll blev jag förkyld. Långsamt smög sig halsont och snorig näsa inpå mig och idag går jag i slow motion. Gubbsingen steg upp med Elias imorse så att jag fick sova fram till halv tio, vilket var jätteskönt och välbehövligt. Idag blir det till att ta timmarna som de kommer, och försöka vila så mycket som det bara går. Typiskt att förkylningarna kommer på helgerna - jag slår vad om att jag på måndag morgon åter kommer befinna mig på jobbet och sedan genomlida veckan. Suck....

Men nu, en snabb dusch, sedan lunch och vila. Gubbsingen ska fixa sista köksfönstret då vi förhoppningsvis får spröjs till fönstren nästa vecka. Ska bli spännande.    :) 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!