Vinterfriluftsdag på jobbet.

Idag har vi vår vinterfriluftsdag på jobbet. Igår morse var det -27grader när jag åkte till jobbet, riktigt riktigt kallt, men idag verkar det faktiskt bli en helt ok dag som kan spenderas ute. Nu har jag snart tagit på mig ordentligt med kläder, samt packat väskan med lite diverse att värma mig med i värmestugan under dagen. Har nog konstaterat att jag verkligen tar dagen som den kommer och ska nog hålla mig relativt nära värmestugan ifall det är så att det blir tungt och jobbigt att gå av olika anledningar. Bra att Maddi kan hålla mig sällskap.   ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!