Snökaoset.

Det är fredag morgon och jag läser i tidningen om snökaoset som dragit in över landet. Inatt har jag lyssnat till vinden som viner ute och det lockar inte alls att ta sig iväg till jobbet. Innan jag ens kommer iväg måste uppfarten skottas något, och sedan blir det nog att åka försiktigt försiktigt på vägarna. Jag längtar mer och mer efter våren....

Så, det är bara att sätta igång och ta tag i dagens sysslor. Hoppas att snöovädret snart drar över och att det blir lugnare ute. Ha en bra dag! Och, kör försiktigt ute i trafiken!!!
Bye! 
 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!