Har tagit helgen.

Elias och jag är hemma och har tagit helgen. Jag var säker på att solen, när den kom fram vid lunch idag, skulle komma för att stanna, men nu har det åter börjat snöa igen. Så, vi håller oss inomhus i eftermiddag och leker med traktorer, busar och kikar lite på Bananer i pyjamas som nu är Elias favoriter. (Våra kompisar som har åkt iväg till GranCanaria har verkligen valt rätt vecka att ta semester.)

På jobbet hann jag inte alls med det jag skulle denna vecka, och konstaterar att jag helt enkelt får skjuta på allt tills nästa vecka. I helgen har vi lite kalas för vår lille kille, så tiden vill jag ägna åt honom och hemmet, inget annat. Det finns så mycket jag vill hinna med här hemma också, och tiden räcker inte till.

Men, nu fortsätta leka och busa med Elias i väntan på att gubbsingen kommer hem efter dagens möten.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!