Bilservicehuset i Gävle.

Måste få berömma personalen på Bilservicehuset i Gävle. Oavsett vad man ringer om, eller vad man behöver hjälp med, så är de alltid hjälpsamma och jättetrevliga. Behöver jag hjälp med min lilla Citra så är det dit jag vänder mig. Det gör mycket att mötas av trevlig personal som tar sig tid, och tyvärr är det inte alla ställen som har det. Idag har jag bytt vindrutetorkare på bilen, inte alls någon stor grej, men ändå var jag hur nöjd som helst när jag åkte därifrån. Bilservicehuset är toppen.

Ville bara säga det.   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!