Vaknat

Här hemma har vi vaknat till liv, allihopa. Elias har tagit på sig sina arbetsbyxor och åkt till jobbet med sin Bobby-car samt dator, och håller just nu på att snickra. Simon studsar runt i sin gåstol och tycker att det är jättekul att kunna röra sig lite, och på något sätt lyckas han ta sig framåt, bakåt och åt sidorna. Jag, ja jag ska ta mig morgonens första kaffe och sedan fundera på i vilken ände jag ska börja plocka här hemma.


Jag inhandlade även vita blockljus igår som nu har tagit plats på köksbordet istället för adventsljusstaken som har gjort sitt för i år. Jag gillar verkligen ljus. :)

Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!